SEO vždy začíná konzultací s klientem a analýzou současného stavu stránek, pro které je celkové SEO poptáváno.

 

 

Jak v rámci SEO analýzy a konzultace postupujeme?

Klient nám oznámí svůj cíl a představy, kterých chce skrze SEO dosáhnout.

Ručně i roboticky projdeme zevrubně stránky klienta a provedeme vstupní zmapování tzv. SEO analýzu stavu stránek a zjištěný stav porovnáme s cílem, který chce zadavatel dosáhnout.

Navrhneme nutné úpravy stránek (tzv. on-page factory) a společně prodiskutujeme a odsouhlasíme si postup prací a použitých technik k dosažení stanovených cílů.

Každý klient je individuální, a tak nelze "napasovat" vše z oboru SEO na každého poptávajícího.

Někdo má za cíl zlepšit pozice ve vyhledávačích, někdo má prioritu být viděn na Google a druhý zase jen na Seznamu, někdo si klade za cíl soustředit se na víc prodejů tzv. konverzí, a další klient chce redesign stránek s vylepšením navigace návštěvníků na jeho stránkách. 

 

Co nejčastěji SEO analýza a konzultace odhalí?

  • nevyplněná META DATA (Description, Title, Keywords) podstránek a jednotlivých produktů,
  • špatné texty nebo málo textů,
  • neexistenci výkonných konverzních stránek a url landing pages,
  • absenci indexace ve vyhledávačích,
  • klient nemá důležité profily na Firmy.cz a na Google adresáři firem,
  • neexistenci blogu,
  • starou grafiku stránek,
  • domény druhého řádu,
  • amatérské provedení stránek vč. složité nebo špatné navigace pohybu na stránkách,
  • vnitřní neprolinkování odkazů,
  • nepopsané obrázky,
  • neautorské, "kradené" fotografie a obrázky,
  • názvy menu a obsah textů často neodpovídají tomu, co lidé v oboru klienta hledají,
  • stránky nejsou napojeny a vyhodnocovány v Google Analytics,
  • kontaktní stránka neobsahuje fotografie a mnohdy ani adresu či fakturační údaje,
  • neexistují PR články a komunikace s klienty,
  • atd.

To vše a mnohem více odhalí pečlivá SEO analýza. 

 

Co v SEO analýze a konzultaci následuje dál?

Následně máme s klientem osobní schůzku a naplánujeme a představíme v rámci konzultace obsahovou a časovou strategii. Odsouhlasíme si cenovou nabídku a formu komunikace a reportingu úkolů a výsledků. Naše strana, i klient, po SEO analýze zjistí a odhalí, co všechno je potřeba a jak toho dosáhnout. SEO analýza ukáže mnoho věcí a nastíní nám, jaké techniky a postupy zvolit. Teprve po tomto procesu se u klientů dostáváme k samotné realizaci SEO optimalizace.

 

 Více o SEO optimalizaci si můžete přečíst na našem blogu nebo se můžete inspirovat v našich referencích. Máte-li zájem o SEO analýzu vašich internetových stránek a o efektivní SEO konzultaci, kontaktujte nás, prosíme, kontaktním formulářem. Děkujeme Vám.

 

 

 

 

 

Průběh tvorby práce SEO a PPC

Konzultace - analýza

Na počátku po vaší poptávce zjistíme zevrubnou analýzou, co bude potřeba a co je pro váš projekt nejlepší. Ideálním řešením  je osobní schůzka, o projektu se pobavit. V případě větších vzdáleností není problém domluvit se přes Skype, nebo jen pomocí emailu. 

Sdělíme vám nejlepší reklamní a optimalizační techniky a řešení vč. návrhu cen.

Po odsouhlasení dodáte potřebné materiály - texty, fotografie, požadavky, úkoly atd...

TVORBA PPC a SEO

Vytvoříme sadu technik a prací v rámci SEO optimalizačních prací, které nastaví/opraví off-page faktory www stránek. Mezi tyto techniky patří META DATA, optimalizace textů a klíčových slov, indexace, úprava url adres, úpravy struktury menu, úprava navigace stránek, atd. následně zahájíme práce na on-page faktorech jako je linkbuilding, atd.

Navrhneme a vytvoříme PPC kampaně, sestavy, reklamní texty, klíčová slova jak na Seznamu i Google. PPC kampaně budeme podrobně optimalizovat a cílit vč. vyhodnocovacích metrik a grafů. Další a další informace vám na vyžádání dodáme.

Optimalizace a úpravy projektů

Vaše projekty v rámci průběžných úkolů a požadavků budeme optimalizovat, vylepšovat, pozastavovat, přidávat nové, měnit rozpočty, přidávat klíčová slova vylučující klíčová slova nebo např. měnit texty, META DATA, cílové url adresy, získávat nové zpětné odkazy, publikovat PR články, popisovat obrázky, atd. Prostě budeme dělat, co se týče správy SEO, PPC, Copywritingu, PR a online marketingu ve prospěch vašich www stránek.

reporty a doporučení

Na základě vašich požadavků vám budeme dodávat reporty, měření, grafy a různé druhy vyhodnocování kroků a prací v rámci SEO a internetové reklamy. Nabízíme vám pravidelné monitorovací schůzky a další poradenství. Kontaktujte nás. U nás nebudete vázáni žádnou smlouvou!

Nahoru