Google Adwords udělal kosmetickou změnu v pravém horním roho, kde se vybírá v roletovém menu datum období za které chcete zobrazit statistické údaje PPC kampaní.

Dříve si stačilo myší najet na vybrané časové období (dnes, včera, tento měsíc, atd.) a kliknout. Zde by se dalo říci, proč to dělat jednodušší, když to jde složitěji...

Nyní si musíte klikem myší vybrat období. Novinka způsobila to, že výsledný efekt Vás nutí udělat o kliknutí více, než tomu bylo před změnou. Důvod stížení namísto zjednodušení?

 

Odpověď neznámá.adwords datum

Adwords i Sklik se předhánějí v inovacích a testování novinek uživatelského prostředí řízení a správy PPC kampaní. To je dobře, ale cílem každé inovace by mělo být cílené zjednodušení nutných kroků v dané pracovní operaci. Sklik naštěstí tuto novinku zatím ještě neokopíroval. Na druhou stranu nutno říci, že Google Afwords dělá postupně i v roce 2013 a 2014 mnoho změn v grafice a službách PPC reklamy k dobrému ve smyslu efektivních vylepšení a zjednodušení.

Těch změn je celá řada a nedají se všechny monitorovat a popisovat. Mnohé z ních se jako profesionálové učíme za pochodu a snažíme se je aplikovat ve prospěch klientů i nás.

Komentář: Google se "pogůglil - pochlapil" a zapracoval. Dnes již zase funguje vše jako dříve, vyberu časové období, jednou kliknu a jsme tam...

Jak je to občas jednoduché, drahý Google

Nahoru