Remarketingové kampaně v PPC reklamách jsou na internetu v tzv. obsahu mnohem účinější a často i levnější, než klasické Content kampaně.

 

 

Pokud cílíme na konverze jakéhokoli druhu, pak Remarketing oslovuje a zobrazuje se jen těm uživatelům internetu, kteří už min. 1x cíleně navštívili náš web, hledali, přemýšleli, ale ještě neučinili rozhodnutí, tolik žádané směrem ke konverzi.

 

Pro ně vytvoříme odlišné texty reklamy oproti běžným kampaním Content. Proč? Protože náš web už znají, nyní se potřebují pouze rozhodnout či odbourat překážky (cena, porada s kolektivem nebo s rodinou, dovolená, atd.). To bývá časté chování. K nákupu nedochází vždy při první návštěvě stránek.

 

 

Náklady na konverzi budou mnohem efektivnější, protože se vyhneme cílení chtěnému I nechtěnému v běžném obsahu, kde se stránky mohou zobrazovat příliš obecným záběrem.

 

Remarketingem pomáháme v rozhodování již oslovených návštěvníků z našeho webu, aby se mohli rozhodnout a "zakoupit".

Jaké jsou Vaše zkušenosti v této oblasti? Vnímáte, že je pro Vás lepší běžný Content - obsah v PPC nebo Remarketing?

redakce

Nahoru