Google Adwords - PPC AdWords reklama na Google

Všichni to už vědí. Google zrušil pravý sloupec reklamních inzerátů/textů PPC. Internet je plný mnoha komentářů a článků, kteří změnu komentují.

Určitě to přinese různé změny a nové trendy.

 

Číst dál: Pravý sloupec PPC reklam v google už neexistuje

Klientům řešíme při správě PPC kampaní i tzv. Remarketing. Jde o stejnou službu, kterou Sklik nazývá retargetingem. Obecně vzato je remarketing velmi citlivý na správu a výkon. Občas nastanou problémy. Podívejme se na některé z nich.

 

Číst dál: Chyby v remarketingu u PPC kampaní

Remarketingové kampaně v PPC reklamách jsou na internetu v tzv. obsahu mnohem účinější a často i levnější, než klasické Content kampaně.

 

Číst dál: Síla remarketingu - nejlepší PPC pro konverze!

PPC reklama má vliv i efekt v obou vyhledávačích v ČR a to na Google i Seznamu. Správná PPC reklama by měla nahánět návštěvníky, kteří pokud možno na vašem webu spáchají konverzi - nákup. Souhlasíte?

 

Číst dál: V textu PPC reklamy nemá být nikdy lež a polopravda, proč?

V PPC na Google Adwords máme klienta, který vyrábí a prodává sáčky do vysavačů. Nedávno se stalo, že Adwords nám v klientském účtu zamítl inzeráty na značky Miele a Nilfisk. Jaké je řešení v tomto případě?

Číst dál: Google Adwords zamítl tzv. Trademarks u zn. Miele a Nilfisk

Citace z článku o nezdravém monopolu na serveru www.zive.cz: Hlavní zásadou vyhledávače Google je „nečinit zlo“ (Don’t be evil), tak jako má Google ve svém mottu. Současně ale podnikáte a chcete být podnikatelsky úspěšní. I stane se, že se stanete tak úspěšní, až jste dominantní. Pokračujete v podnikání dále: vstupujete do dalších oblastí a porážíte konkurenty jako kuželky, protože využíváte samozřejmě sílu a prostředky získané z původního podnikání.

 

Číst dál: Monopol Google na vyhledávání a výsledky SEO i PPC

Ve firmě jsme měli interní školení kolegů pro oblast PPC reklam. Jedna z důležitých oblastí, kterou jsme pečlivě probírali, bylo používání vylučujích klíčových slov a to zejména v reklamních sestavách, kde se používají klíčová slova ve volné shodě.

 

Číst dál: Špatné PPC reklamy bez vylučujících klíčových slov

Inzerujete a regulujete klientské PPC reklamy v Google Adwords v tzv. obsahové síti na stránkách aplikace Google Play? Získáváte z ní kvalitní prokliky, dlouhé návštěvy či dokonce konverze?

 

Číst dál: V PPC na Google Adwords vylučuji zobrazování na Google Play. Proč?

V online marketingu a PPC reklamě na území ČR se zas až tolik novinek, které stojí za zmínku, moc nevyskytuje. Na to jsme moc malé území pro Google.

Zajímavé však je to, že v Google ČR se změnila historie. V čem? Z praxe agentur online marketingu začal pracovat v Google ČR první známý človíček. Bude to nový trend?

 

Číst dál: David Špinar z H1 "pracuje" v PPC reklamě u Google ČR

Google a jeho služby mám "rád" a využívám je v nemalé míře. Tolik pozitivního o Google. Zbytek tohoto článku bude kritika partnerů Google ve službě Google adsense. Proč to? 

Číst dál: Google má občas za partnery Adsense (PPC) podvodníky a šílence!

Jedním ze základů správné péče o co nejlepší a nejefektivnější PPC reklamy, je tzv. "chléb PPC optimalizátora". Co to je? Guru PPC Reklamy Ing. R. Sakáč říká, že "denní optimalizace (rozuměj hlídání a vylepšování" je denním chlebem profesionálního odborníka na správu PPC reklam na Seznamu a Google. Je to opravdu tak?

 

Číst dál: Jak optimalizovat PPC reklamu: v obsahu vylučovat nevhodné url adresy

Portál Technet.cz nedávno uveřejnil zajímavý článek o službách vyhledávače Google. I na našem blogu jsme publikovali informace o mnoha výhodách Google. Pojďme tyto informace dnes shrnout a rozšířit.   

Číst dál: Google a jeho vychytávky ve vyhledávání

Reklamy na video serveru YouTube jsou známy snad každému uživateli internetu na celém světě. To je z pohledu vlastníkaYouTube bez reklam google YouTube společnosti Google dobrá zpráva. Reklamy na Youtube jsou pro Google primárním zdrojem zisků. Na druhou stranu není žádným tajemstvím, že YouTube reklamy jsou pro mnoho uživatelů videí na YouTube zásadně obtěžující až otravné!

 

Číst dál: YouTube bude brzy bez otravných reklam?

Společnost Google občas kopíruje něco z Facebooku a opačně. U těchtogoogle akcie gigantů nejde ani tak o vykrádání, ale o inspiraci, výzvu a být před konkurencí. Zde bych však oponoval, protože sociální síť Google plus je mnohem dál před Facebookem a je také mnohem méně „obtěžující“.

 

Číst dál: Google a jeho lepší a lepší služby. Používáte Google?

google akcieSpolečnost Google, která je známa především díky vyhledávači Google.com (má daleko širší portfólio produktů a služeb) čelí stále většímu zájmu spotřebitelů  a uživatelů internetu v celém světě vč. ČR připojovat se k internetu prostřednictvím stále více  a více sofistikovanějších mobilních přístrojů, tedy především chytrých telefonů a tabletů se systémy Android a Windows. 

 

Číst dál: Ceny za proklik v PPC Google Adwords mají vliv na akcie Google

Pay-Per-Click platba za proklikVyzkoušeným a uznávaným klíčem k úspěšné internetové reklamě v prostředí ČR je nalezení způsobu předávání informací o propagovaném předmětu co nejvíce lidem - uživatelům internetu a zároveň udržet co nejnižší náklady na reklamu. 

 

Číst dál: Pay per click reklama - PPC reklama

Pokud používáte aktivně PPC reklamu na Google v systému Adwords nebo v Skliku na Seznamu, tak víte, že se PPC kampaně rozdělují na dva hlavní okruhy. A to na PPC ve vyhledávání a na PPC reklamu v obsahu. 

Číst dál: Seznam URL adres www stránek pro vyloučení z obsahové PPC sítě v Google Adwords

Reklama na Google je v dnešní době v podstatě internetovou reklamou, kterou nesmí podnikatel na google akcieinternetu podcenit! Proč? Atributů k tomu je hned několik. Prvním je již samo o sobě známé slovo, když něco někdo na internetu hledá, tak tzv. "vygoogluje".

Číst dál: Reklama na Google

Už jsem nejednou ve svém blogu říkal, že internetová reklama PPC se dá dělat pro klienty špatněppc reklama nebo i dobře. PPC reklamy jsou především výkonovou reklamou. Minimálně by PPC měla být vždy výkonovou online reklamou, která musí klientům za vložené investice přinášet konverze tzn. registrace, nákupy, objednávky, apod.

 

Číst dál: PPC reklama na špatných stránkách

Google Adwords udělal kosmetickou změnu v pravém horním roho, kde se vybírá v roletovém menu datum období za které chcete zobrazit statistické údaje PPC kampaní.

Dříve si stačilo myší najet na vybrané časové období (dnes, včera, tento měsíc, atd.) a kliknout. Zde by se dalo říci, proč to dělat jednodušší, když to jde složitěji...

Nyní si musíte klikem myší vybrat období. Novinka způsobila to, že výsledný efekt Vás nutí udělat o kliknutí více, než tomu bylo před změnou. Důvod stížení namísto zjednodušení?

Číst dál: AdWords Google změnil kosmeticky výběr období - změna reklamy Adwords

Nahoru