Reklama - komentáře

Reklamní kampaň na tankovací karty Shell od firmy Axigon prudí v tom, že neříká až takovou pravdu, jaká je realita. Jukněme na to.

 

Číst dál: Karty Shlell a Axigon zcela zdarma, ale ne tak úplně

Společnost VIVANTIS a.s., která provozuje řadu eshopů, např. modnidoplnky.cz, si ze stížností zákazníků dělá doslova "NIC" a podstrkuje trapné výmluvy operátorek. Čtěte dál.

 

Číst dál: E-shop skupiny Vivantis a.s. Chrudim prodává "smradlavé" dámské deštníky

Prošel návrh zákona, který zakazuje politické billboardy. Argumenty: zejména vysoké náklady a nízká informační hodnota 

Philips uvedl na trh i v ČR tzv. chytré osvětlení pod obchodním názvem Hue. Jde o ovládání osvětlení bytu a domu přes aplikaci v mobilním telefonu. K produktu uvedli zajímavé reklamní video. Pojďme ho podrobit malé recenzi.

 

Číst dál: Hodnocení reklamy zn. Philips na chytré osvětlení Hue

V ČR panuje na trhu eshopů nervozita. Proč? Nikdo totiž neví, jak eshop Amazon zamíchá s trhem online prodeje a nakupování v ČR. Jak to dopadne?

Číst dál: Nejočekávanější událost online trhu? Vstup e-shopu Amazon do ČR!

Doporučujeme článek níže, který publikoval server Lidovky.cz. Téma i obsah článku je natolik zajímavé, že níže Vám přinášíme přímý link do článku. Navíc přidáváme několik ilustrativních fotografií.

 

Číst dál: Sex prodává: 10 trapných reklam minulé dekády

Toyota je synonymum pro kvalitní auta, která vydrží! S tím souhlasím. Toyota si neplatí moc reklam v médiích. Proč? Různá média jí propagují zcela zdarma, byť to není plánováno ani zpoplatněno. Podívejte se na pár příkladů reklamy zdarma.

 

Číst dál: Toyota a její nechtěná reklama zdarma - jak na to?

Blog Lupa.cz uveřejnil článek o youtuberech, kteří žijí ze zobrazení a prokliků PPC reklamy na jejich video kanálech. Je to výhodné a konverzní takto inzerovat?

 

Číst dál: Vyplatí se klientům platit za reklamy u tzv. "youtuberů"?

Server ihned.cz uveřejnil článek, že YOUTUBE bude mít verzi bez reklam, ale tvrdě placenou. Tato verze se blíží. Osobně z toho nejsem potěšen. Reklamy na youtube považuji za docela neobtěžující. Rozhodně lepší než platit za sledování.

Číst dál: YOUTUBE vážně uvažuje o verzi bez reklam, ale PLACENOU

Běžný uživatel internetu brouzdí týdně až po stovkách různých stránek. Obsahové spektrum je široké a funguje především na dvou zdrojových pilířích. Věříte tomu, že ať si na internetu prohlížíte cokoli, že je to anonymní a nikdo jiný o tom neví?

 

Číst dál: Je vaše aktivita a surfování na internetu anonymní?

Jsme malá firma, která poskytuje služby PPC reklamy a SEO optimalizace. Po pěti tučných letech ve smyslu příjmů a počtu klientů, přichází období tlaku. Tlak je prý pozitivní.

Číst dál: Dělá vám jeden klient drtivou většinu příjmů firmy? Chyba!

Občas se objeví v médiích zpráva, že nějaké regionální rádio má ekonomické problémy. Taková malá rozhlasová stanice se následně buď sloučí se skupinou zastřešující víc rádií, zkrachuje a nebo úplně ukončí své vysílání. Prostě zanikne. V ČR takto "zmizelo" několik desítek malých rozhlasových stanic. Celkem potichu a bez většího zájmu médií. Proč rádia upadají do ekonomických problémů?

 

Číst dál: Reklama v rádiu je drahá a otravná?

Portál E15 uveřejnil zprávu, že společnost Benzina, která provozuje stejnojmennou síť čerpacích stanic mění strategii reklamy a chce oslovit mladé řidiče. Půjde na to přes adrenalin. Může se jí takový reklamní kotrmelec od agentury podařit? Myslím si, že asi ne. Proč?

Číst dál: Solečnost BENZINA mění reklamní agenturu a strategii. K dobrému?

Facebook prý rozkvétá co se příjmů týče, jako magnólie s příchodem jara...

Aspoň to tvrdí článek, který (snad ne jako PR článek) uveřejnil server ihned.cz. Na mnohé news o Facebooku začínám být ostražitý, neboť z nich zavání spíše PR než poctivost samotného obsahu. Jak to tedy s růstem FB je?

Číst dál: Facebook zvyšuje tržby, jak? Více reklamy...

Je pondělí dopoledne a při práci na PC si pouštím jako chvilkovou kulisu TV. Automaticky tam naskočil program televizní stanice TV Barrandov. Akorát tam končil jaký si pořad a naskočila reklama. Co bylo dál? 

Číst dál: TV Shop na TV Barrandov aneb nekonečná reklama

V blogu Marka hnátka vyšel v únoru zajímavý článek, kde M. Hnátek radí e-shoperům, jak se vypořádat s následky toho, že zákazníci hledají za každou cenu - nejnižší cenu.  

Číst dál: E-shopy - jak bojovat s hledáním nejnižší ceny?

Musím říci, že Česká pošta si zaslouží z mého pohledu a osobní zkušenosti pochvalu. Proč? Má mohutnouceska posta dnes podate zitra dodame outdoor i internetovou reklamu v níž má různé odvážné slogany a proklamace. Ale z mé osobní zkušenosti mohu  tvrdit, že se snaží svou reklamu propojit s praxí.

 

Číst dál: Česká pošta mě mile překvapila, za 20 h balík na adrese!

Nejenom tzv. obtěžující internetová reklama přes celou stránku na největších tuzemských portálech je častýmREKLAMA NA IDNES.CZ problémem internetu, ale také i to, že například reklama u video zpráv na idnesu a jinde, je reklamou neřízenou a necílenou.

 

 

   

Číst dál: Nevhodná reklama u videí na portálech jako je idnes.cz

Heureka porovnání cen - většina uživatelů internetu používá v nákupním procesu jako jeden z prvních konverzních kroků, porovnání cen hledaného produktu.

Číst dál: Heureka porovnání cen - aneb TOP není NEJ

Vlastník portálu Centrum.cz, investiční fond Warburg Pincus, se stůj co stůj snaží známý český internetovýbakala centrum.cz vyhledávač Centrum.cz prodat. Virtuálních zájemců se už ozvalo několik. Jedním je Google, s nabídkou nezaspal ani Seznam, pan Babiš a mnozí další. V současné době jednání stojí a čeká se, kdo svůj zájem bude prezentovat opravdu vážně.

Číst dál: Vlastník portálu Centrum.cz, fond Warburg Pincus, centrum.cz PRODÁVÁ...

3

Kačenka Zemanová - Americký sen, dalo by se s nadsázkou říci o dceři prezidenta ČR Miloše Zemana, kterou je Kateřina Zemanová. Či spíše podle prezidenta Miloše - Kačenka Zemanová. Tuto sympatickou a vzdělanou slečnu před časem skoro nikdo neznal.

 

Číst dál: Kačenka Zemanová - Kateřina Zemanová

Vtipné reklamy - těch není nikdy dost, dalo by se říci. vtipna-reklama-na-autobusuPřinášíme vám pár úžasných internetových fotek opravdu skvělých reklam na různé výrobky a značky. Tyto reklamy se opravdu povedly a je to milé oživení internetu oproti obtěžujícím tzv. celoplošným reklamám na velkých news portálech. kreativci v reklamních agenturách jsou někdy opravdu k nezaplacení.

 

Číst dál: Vtipné reklamy na různé značky

zadar1

Reklama na internetu je má práce, reklamu v TV nemám rád, mnoho reklamních spotů mě nudí a někdy obtěžuje, vadí celoplošné reklamy na webu, otravuje mě reklama na youtube...

Ale jinak mám k reklamě zdravý postoj. A Vy?

Číst dál: Reklama T-Mobile Zadar

pitomio

PR, reklama, zviditelnění stránek a jména na internetu, výbuch do tmy, výkřik do tmy, bublina, mrzké zviditelnění se zadarmo,... To vše by se dalo kriticky kvitovat o jménu Tomia Okamury, který internetem, nejnověji např. na Facebooku v reklamách shání podporovatele, voliče, signatáře a dobrovolníky pro svou rádoby prezidentskou kampaň.

 

Číst dál: Tomio Okamura NE na hrad!

Mnoho lidí reklama nehledě na typ média obtěžuje. Na druhou stranu reklama v televizi, reklama naera banka reklama bez ducha internetu či kdekoli jinde, může i zaujmout, bavit a stát se oblíbenou reklamou. Pár takových určitě každý znáte.

Číst dál: Nejlepší reklama za rok 2012?

Nedávno byl na internetu zveřejněn článek o tom, jak všechny tuzemské i zahraniční sázkové chrání svůj byznys a tvoří jej. V článku se sice píše o sledovacím a monitorovacím systému sázkových kancelářích, kde se hlídají podezřelé výše sázek na konkrétní utkání atd.

Číst dál: Sázkové kanceláře - neobelstíš je

Nahoru